Wat doen we?

We vinden het belangrijk dat onze leerlingen zicht hebben op hun eigen ontwikkeling en zich ervan bewust zijn dat ze hier zelf invloed op kunnen uitoefenen. We werken vanuit de nieuwsgierigheid van kinderen binnen betekenisvolle thema's. Hierbij verlaten we ook regelmatig het schoolgebouw voor activiteiten in de stad of de buurt. Van het Tropenmuseum tot de bakker op de hoek

Door mogelijkheden te bieden om samen te spelen, te leren, te werken en te leven wordt aandacht geschonken aan de sociale, emotionele ontwikkeling van de kinderen en ontstaat respect voor ieders eigenheid. De Kindercampus is dus een school waar ieder kind gezien wordt als uniek met z'n eigen talenten en mogelijkheden. We bieden een goede kwaliteit onderwijs waarbij ons doel is om leerlingen op te laten groeien tot wereldburgers die bouwen aan de wereld van morgen. Vanaf groep 1 wordt er gewerkt met de eigen onderzoeksvragen van de kinderen.